Кількість
|
Вартість
|
||
|
Кожен професійний спортсмен повинен мати у своєму арсеналі оригінальні кросівки Найк, а одяг Найк загалом досі користується популярністю по всій планеті. Як цей бренд зміг завоювати довіру покупців - розповідає Франкоспорт.
Кросівки Nike – класика спортивної індустрії в магазині Frankosport
Історія Nike починається з історії засновників Філа Найта та Білла Бауермана, чиїм спільним інтересом був спорт та невдоволення дорогим та незручним спортивним взуттям. Вирішуючи змінити цю ситуацію, вони засновують компанію Blue Ribbon Sports у 1964 році. Продукція бізнесу відразу почала користуватись попитом, тому вже через рік компанія почала розширюватися. Першим штатним співробітником став Джефф Джонсон, який і вигадав назву Nike на честь давньогрецької богині Ніки. Швидко стало зрозуміло що існує попит на ці дешевші, але все ж таки високоякісні альтернативи Adidas і Pumas, які домінували на ринку.
У 1965 році винахідливий Бауерман запропонував взуттєвій компанії Tiger новий дизайн взуття, який прагнув забезпечити правильну підтримку бігунів з м'якою внутрішньою підошвою та нейлоновим верхом замість класичної шкіри. Найк оригінал був створений спеціально для бігу і не тріскався на сонці.
Поступово купити Найк прагнуть не лише любителі, а й професійні спортсмени. У 1976 році в кросівках Nike змагаються більшість легкоатлетів. У 1980 році кросівки Nike чекає справжнісінький комерційний успіх, адже вони стають найбільш продаваними в США. У 2001 році бренд стає інклюзивнішим, орієнтуючись на товари для звичайних людей, а не тільки для професіоналів. Таким чином Nike доводить що кожна людина може бути спортсменом.
Сьогодні компанія завойовує увагу еко-активістів, оскільки Найк заявили, що працюють над усуненням у виробництві взуття токсичних хімікатів.
Магазин Frankosport пропонує купити кросівки Nike, а також інші оригінальні товари бренду:
✦ спортивні костюми та куртки;
✦ футболки;
✦ м'ячі;
✦ шорти та легінси;
✦ штани;
✦ сумки та рюкзаки.
Взуття Найк – це не лише багаторічна історія розвитку, а й постійне самовдосконалення під нові потреби споживачів!